جلسه اول

سلام.چهارشنبه اولین حلسه شهری رو رفتم.خوب بود.ترس نداشتم.ترمز که کلا موجودی بی استفاده بود و مربی هم ریلکس خودش هر جا لازم بود خودش ترمز میکرد...بدی مربی خانم شاید اینه که نمیگه چی کار میکنه...شایدم تجربه من هنوز کمه!

 چیزی که خیلی جالبه اینه که دو هفته ای میشه مهربون رفته تو نخ عوض کردن ماشین و ثبت نام تیبا!حالا از اون روز هر جا میرم جلو چشممون فقط تیباست.انگار همه شهر یهو رفتن این ماشینو همه خریدن تا جایی که حتی ماشین تعلیم آموزشگاه هم تیبا بود!!!و من اینو این طور تفسیر میکنم که ما به زودی خواهیم خرید این ماشینو .هر چند من مزدا2 و لکسوز دوست دارم ولی خوب...

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو سرن جمعه 30 آبان 1393 ساعت 22:48 http://banooseren.blogfa.com/

همیشه همین طوره. پارسال که حامله بودم هر وقت بیرون می رفتم خانم حامله می دیدم
تیبا هم ماشین خوبیه. به زودی مبارکتون بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.