حالم خرابه

نمیدونم اسمشو چی بزارم؟افسردگی؟پیری؟؟؟؟بی حسی؟؟؟خستگی؟؟؟؟چی؟؟؟

هر چی که هست اسمش حال من اصلا خوب نیست این روزها...قایم شدم پشت یه لبخند الکی وایبری...پشت اشکهایی که بی دلیل تو آغوش مهربونم می ریزم...چرا ؟نمی دونم!!!هیچی خوشحالم نمی کنه،فکر میکردم با خرید لبتاپ شبانه روز می شینم پاش،حتی نت گردی هم دوست ندارم این روزا!...بیرون از خونه که نمی رم تا مجبور نشم،تو خونه که کار نمی کنم ،همه چیز نامرتب و کثیف!!...حس و حال غذا پختن هم رو به آخراشه...خودم می دونم توجهم به مهربون هم گم و گور شده...ولی بازم حسش نیست...من چه بلایی داره سرم می آد؟؟چه بلایی دارم سر خودم می آرم؟؟؟من دوست ندارم این وضعیت رو...

کاش میشد بریم سفر،یه جای دور ،یه جایی من و تو تنها....

کی می شه تو خونه خودمون راحت باشیم،فقط خودمون باشیم؟؟کی؟؟من خسته شدم...

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 15:16

سلام
آرشیوتون رو خوندم.
بنویس. بازم ادامه بده. سبک میشی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.