شاید راننده شوم!

سلام...یه وقتایی تو زندگی فقط خمیازه میکشم از بیکاری،یه وقتا هم مثل الان کارا از در و دیوار همه با هم آوار میشه رو سرم...خدا رو شکر ...فقط کاش یه خورده کمتر تنبل بودم،بدترین کار دنیا صبحهاست ک دو ساعت باید با خودم کلنجار برم تا بلند شم...جدیدا خوابهای چرت و پرت هم میبینم...این وسط مهربون باز منو ثبت نام کرده برا گواهینامه.امروز امتحان مقدماتی ایین نامه است...یعنی من یه روز راننده میشم بتونم خودم تنهایی برم کارامو بکنم؟؟هر جا دوست داشتم برم؟؟صبحها برم پارک .باشگاه برم با خیال راحت و نگران تاکسی و اتوبوس و آژانس نباشم؟؟صبح یه روز از اون روزای بیکاریم ماشینو اتیش کنم برم شهر مامان اینا بهشون سر بزنم و برگردم غروب ؟؟؟خدایا یعنی میشه؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو سرن جمعه 23 آبان 1393 ساعت 14:16 http://banooseren.blogfa.com/

چرا که نه. وقتشه که دیگه این قورباغه رو هم قورت بدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.